فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فجر سپاسی به پیروزی های خود ادامه داد

از هفته نوزدهم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران عصر پنجشنبه یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که در آن تیم فجر شهید سپاسی برابر فولاد خوزستان به برتری دست یافت.

در این بازی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با ارائه یک بازی زیبا با نتیجه ‪ ۲‬بر صفر قهرمان فصل گذشته را مغلوب کرد.

گلهای این دیدار در دقایق ‪ ۷۱‬و ‪ ۹۰+۳‬به ترتیب توسط مصطفی صدری و علی محمد دهقان به ثمر رسید.

حسن هوری ،سیامک سرلک و عماد محمد رضا از تیم فولاد خوزستان به همراه امید رضا روان خواه و حسن فرجی از تیم فجر شهید سپاسی بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

قضاوت این بازی را محسن ترکی به کمک جواد تقی پور و سهراب ساعی به عهده داشت و ‪ ۵‬هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند .

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: پیروزی در این بازی حق مسلم ما بود و بازیکنان با تمام وجود بازی کردند.

غلام پیروانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی بسیار خوبی بود و این پیروزی را به بازیکنان، دست اندرکاران باشگاه و تماشاگران شیرازی تبریک می‌گویم .

وی افزود: در این بازی دو گل درست را به ثمر رساندیم که متاسفانه از سوی داور بازی مردود اعلام شد و اگر نتیجه را هم در پایان واگذارمی‌کردیم اعتراضی به قضاوت داور نمی‌کردم چون اشتباه داوری هم جزئی ازفوتبال است.

پیروانی ضمن گلایه از فدراسیون فوتبال در مورد برنامه مسابقات جام حذفی، اظهار داشت: در روز دوشنبه هفته آینده در چارچوب مسابقات جام حذفی در ساری باید به مصاف مازیران این شهر برویم و سپس در روز جمعه در اصفهان با ذوب آهن دیدار داریم .

وی اضافه کرد: این فاصله کم بین این دو بازی و مسافت زیاد باعث خستگی بازیکنان می‌شود و اگر بخواهیم از جام حذفی کناره‌گیری کنیم با جریمه مواجه خواهیم شد ضمن اینکه اگر مسابقات جام حذفی برای فدراسیون ارزش ندارد بهتر است آن را تعطیل کنند.

پیروانی گفت: امیدوارم تیم برق و فجر با همت تماشاگران در لیگ برتر حفظ شوند و برغم اینکه چهار بازی است که پیروز می‌شویم اما هنوز تماشاگران شیرازی آنطور که باید به ورزشگاه نمی‌آیند.

" نناد نیکولیچ" سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم فجر شهید سپاسی بهتر از ما بازی کرد و پیروزی در این دیدار، حق فجریها بود.

وی عصر پنجشنبه پس از پایان بازی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی به خبرنگاران گفت: عمده‌ترین مشکل ما در این بازی عدم هماهنگی بود.

نیکولیچ اضافه کرد: این ناهماهنگی ناشی از حضور ‪ ۹‬بازیکن فولاد در تمرینات تیم‌های مختلف ملی بود که طی هفته نتوانستیم آنها را در اختیار داشته باشیم .

وی افزود: در این بازی دو تعویض اجباری به خاطرمصدومیت میرزاپور و کعبی داشتیم و به همین علت در روند تیم ما تاثیر منفی گذاشت اما بازی خوب بازیکنان تیم دونده فجر را نباید نادیده گرفت .

سرمربی تیم فولاد گفت : روز جمعه هفته آینده میزبان تیم سایپا تهران هستیم و امیدوارم برای آن دیدار به هماهنگی لازم دست یابیم و بتوانیم باخت این هفته را جبران کنیم.

وی در مورد قضاوت محسن ترکی گفت : داوری این دیدار مشکلی نداشت ضمن اینکه نمی‌خواهم در کار داوران دخالت کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد