فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

سخنان انصاری فرد پس از انتصاب آری هان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران گفت : با انتخاب "آری هان" به عنوان سرمربی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس ، جایگاه "علی پروین" سرمربی قبلی این تیم را در روزهای آینده معین و اعلام خواهیم کرد.

"محمدحسن انصاری فرد" بعدازظهر امروز/سه‌شنبه/ در کنفرانس مطبوعاتی "آری هان" سرمربی جدید هلندی تیم پرسپولیس اظهار داشت : تا قبل از شروع به کار "آری هان" یعنی روز ‪ ۲۹‬بهمن ماه ، وضعیت "علی پروین" در این تیم مشخص خواهد شد.

انصاری فرد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره مترجم شخصی "آری هان" در تیم پرسپولیس گفت : مترجمی که پیش از این در کنارتیم بود ، در برنامه ما نیست و ما برای "آری هان" یک مترجم دیگر انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب "آری هان" برای پست سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت : به هیچ وجه قصد نداشتیم که از مربیان درجه‌های دو و سه اروپایی استفاده کنیم زیرا قصد تحول در فوتبال ایران را داشتیم و با آوردن یک مربی خوب و صاحب نام به قول و وعده خود وفا کردیم.

انصاری فرد افزود : جریاناتی علیه باشگاه پرسپولیس بود و سمپاشی هایی برای این تیم پرطرفدار مردمی می‌شد و برای همین ما تصمیم گرفتیم که از وجود یک مربی طراز اول و با تجربه برای سرمربیگری تیم پرسپولیس استفاده کنیم.

انصاری فرد گفت : فوتبال هلند یکی از سرآمدترین فوتبال کشورهای دنیاست و حضور "آری هان" در ایران به رونق فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد و تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی افزود : یکی دیگر از دلایل به کارگیری از "آری هان" در تیم پرسپولیس ، مساله اسپانسرهای مالی است که از این طریق بتوانیم حامیان مالی را به تیم پرسپولیس بکشانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : برگزاری بازیهای دوستانه با تیم‌های هلندی از جمله فاینورد و آژاکس آمستردام را در دستور کار خود داریم.

انصاری فرد افزود : با آمدن "آری هان" به ایران ، در وهله نخست به قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی باشگاههای ایران و باشگاههای آسیا فکر می‌کنیم.

وی گفت : ما از "آری هان" که درخواست باشگاه پرسپولیس را قبول کرد و به ایران آمد ، تشکر می‌کنیم و یقینا حضور او در تیم پرسپولیس یک موفقیت بزرگ برای این تیم و فوتبال ایران است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ قرارداد "آری هان" با این باشگاه اظهار داشت : رقمی که او گفته است ، برای ما ایده‌آل است و به کمتر از آن نمی‌توان رسید و کسی را استخدام کرد. ضمنا مدت قرارداد فعلا ‪ ۱۸‬ماه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این کنفرانس مطبوعاتی ضمن گلایه از سوالات برخی از نمایندگان رسانه‌های گروهی اظهار داشت : از شما انتظار دارم که به ما راهکار درست نشان دهید و انتقاد سازنده بکنید و فقط به نقاط ضعف اشاره نکنید.

انصاری فرد گفت : ما ایرانی و مسلمان هستیم و ملت ما ملت بزرگی است و نباید خود را کوچک و فوتبال کشورمان را حقیر جلوه دهیم. فوتبال ما مثل فرهنگ ما بسیار غنی است.

وی افزود : وقتی که جوانان ایرانی توانسته‌اند ، اتم را بشکافند ، مقوله فوتبال که چیزی نیست. پس بنابراین از مشکلات و نقاط ضعف فوتبال ما در مقابل خارجی‌ها چیزی نگوئید.

انصاری فرد اضافه کرد : انتخاب "آری هان" برای سرمربیگری تیم پرسپولیس از آن جهت بود که او مشکلات و ویژگیهای خاص فوتبال ما را می‌دانست و با وضعیت فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس آگاهی داشت.

وی گفت : ما ملت سرفرازی هستیم و اینقدر خود و فوتبال ایران را کوچک نکنید.

انصاری فرد در پایان وعده داد که در روزهای آینده خبرهای خوبی برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد