فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

پرسپولیس از سد شموشک گذشت

در آخرین دیدار هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال دسته برتر باشگاههای ایران تیم پرسپولیس تهران بر شموشک نوشهر پیروز شد .
در این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران تیم پرسپولیس با نتیجه 2 بر 1 شموشک نوشهر را شکست داد.

گلهای پرسپولیس در دقایق 13 و 86 بوسیله سهراب انتظاری و علی انصاریان وارد دروازه شموشک شد.

همچنین تک گل شموشک نوشهر در دقایق ابتدایی نیمه دوم بوسیله محمد جبارپور به ثمر رسید.

بازی بین دو تیم پرسپولیس و شموشک در هوایی سرد و با حضور حدود 25 هزارتماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران , برپا شد.

در این بازی مهرزاد معدنچی و علی انصاریان از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.

همچنین محمد مختاری در دقیقه 86 از تیم شموشک نوشهر کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

تیم پرسپولیس با این پیروزی بیست و پنج امتیازی شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت این تیم طی فصل جاری با بدشانسی مواجه شده است .

علی پروین گفت نمی‌دانم چه اتفاقی روی داده که تیم پرسپولیس بامشکل بدشانسی روبرو شده است.

وی پس از پیروزی 2 بر یک در دیدار برابر شموشک نوشهر که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد, در جمع خبرنگاران‌اظهار داشت: در نیمه دوم موقعیتهای گلزنی فراوانی بدست آمد و باید 3 یا 4 گل به ثمر می‌رساندیم اما با بدشانسی به این هدف نرسیدیم که زیبایی فوتبال هم به دلیل اتفاقات آن است.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول در غرور ناشی از دیدار برابر بایرن مونیخ قرار داشتند و همین امر باعث شد تا نتوانند برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذارند,البته بین دو نیمه با آنها صحبت شد و توانستند در نیمه دوم بهتر عمل کنند.

پروین در خصوص تعویض جواد کاظمیان عنوان کرد: از ابتدا هم به دلیل مصدومیت قرار نبود که وی بازی کند اما اعلا‌م کرد که آمادگی حضور در میدان را دارد.

در جریان بازی دچار مشکل شد و به همین دلیل تعویض شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقال مهرداد اولا‌دی به تیم الشباب‌امارات گفت: وی پیشنهادهایی داشت که سرانجام با جدایی 3ماهه وی موافقت شد البته در غیابش از انتظاری‌, علیزاده و کاظمیان درخط حمله استفاده خواهیم کرد .
سرمربی تیم فوتبال شموشک با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: این باخت را به گردن می گیرم و معتقدم من عامل اصلی این باخت بودم.

 بهمن فروتن که پس ازپایان دیدارتیمش برابر پرسپولیس با خبرنگاران گفت و گو می کرد: ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ما در این دیداربسیار منظم و با تاکتیک کارکرد و می توانست بازنده این بازی نباشد.
بهمن فروتن ادامه داد: باید اعتراف کنم تعویض ها و تغییر روش بازی من اشتباه بود و خودم را عامل اصلی این شکست می دانم.
وی ادامه داد: جابجایی اسفندیارمحسنی در آخرین نقطه خط دفاعی یکی از اشتباهاتی بود که در این بازی مرتکب شدم و همین امر باعث شد نظم خط دفاعی ما برهم بریزد و نتوانیم مثل نیمه اول فوتبال قابل قبولی را ارائه کنیم.
فروتن با تاکید براینکه ازبازیکنانش در این دیدارکاملا راضی است ادامه داد: بازیکنان من که اکثرا جوان هستند دراین دیدار فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. من ازعملکرد آنها راضی هستم اما ازخودم راضی نیستم .
وی ادامه داد: پرسپولیس در هر پستی بازیکنان بهتری نسبت به ما داشت و طبیعی بود که بتواند در این بازی به پیروزی برسد اما معتقدم اشتباه بازیکنان ما در دقایق پایانی که از کم تجربگی آنها ناشی می شد منجر به پیروزی حریف شد چرا که اگر آن توپ درست دفع می شد ، گل دوم را دریافت نمی کردیم .
بهمن فروتن درپایان ابرازامیدواری کرد که شموشک بتواند در بازی های آینده سه امتیاز از دست رفته دردیدار برابر پرسپولیس را جبران کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد