فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

قرعه کشی یورو ۲۰۰۸

قرعه کشی دور مقدماتی یورو ۲۰۰۸ ( اتریش - سوییس )

گروه A:

پرتغال، لهستان، صربستان و مونته‌نگرو، بلژیک، فنلاند، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان

گروه B:

فرانسه، ایتالیا، اکراین، اسکاتلند، لیتوانی، گرجستان، جزایر فارو

گروه C:

یونان، ترکیه، نروژ، بوسنی و هرزگوین، مجارستان، مولداوی، مالت

گروه D:

جمهوری چک، آلمان، اسلواکی، جمهوری ایرلند، ولز، قبرس، سن‌مارینو

گروه E:

انگلستان، کرواسی، روسیه، رژیم صهیونیستی، استونی، مقدونیه، آندورا

گروه F: (گروه مرگ)

سوئد، اسپانیا، دانمارک، لیتوانی، ایسلند، ایرلند شمالی، لیختن اشتاین

گروه G:

هلند، رومانی، بلغارستان، اسلوونی، آلبانی، بلاروس، لوگزامبورگ

از هر گروه دو تیم به دور پایانی راه پیدا می کنند که با دو تیم میزبان ( اتریش و سوییس ) جمعا ۱۶ تیم درسال ۲۰۰۸ رقابتهای خود را انجام می دهند

نظرات 4 + ارسال نظر
اسی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ق.ظ http://sms59.blogsky.com

سلام گلم
خوبی سلامتی؟
خسته نباشی
اقا خدایی خیلی اوقات اینجا میام اون چیزایی که دنبالشم به چشمم می خوره همیشه اپی دمت گرم
این جداولی که میکشی رو هم با همون فونته قبلی اپ کن میدونم وقت گیره ولی خیلی زیبا تره
راستی یه مطلبی
اقا من در بر در یعنی خدایی در به در دنباله اینم که یه کاری کنم تعداده افراد انلاین تو بلاگم مشخص بشه
شما این قابلیت رو اضافه کردی
اگه به منم لطف کردی بد رقم حال دادی یه دنیا شرمنده میشم
منتظره جکهای مشتیت هم هستم
شاد باشی

سلام اسی جون . من خوبم . مرسی که به من سر می زنی . امیدوارم که مطالبم مورد استفاده تو و دیگران دوستان عزیزم قرار بگیره . در مورد تعداد افراد آنلاین هم برات توی وبلاگ خودت پیغام می زارم.

اسی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ http://sms59.blogsky.com

سعید جان دمت گرم
اقایی کردی
باید تو ویرایش قالب بذارم یا بخش نظرات؟
قربانت اسی

خواهش می کنم اسی جون . قابل نداشت . باید توی ویرایش قالب بزاری .
فکر کنم یکی دو خط آخرش زیادی هست . اگه خواستی می تونی به سایت
http://www.majidonline.com مراجعه کنی. موفق باشی

اسی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ب.ظ http://sms59.blogsky.com

سلام گلم
خسته نباشی
اقا یه دنیا تشکر
خیلی اقایی کردی
دمت گرم
شاد باشی

سلام
خواهش می کنم قابل نداشت .
باسر زدن به وبلاگ تو شاد می شم

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

هعغغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد