فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

برق شیراز با یک گل مقابل سپاهان به پیروزی رسید

از هفته بیستم مسابقات فوتبال باشگاهای برتر ایران عصر جمعه یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که طی آن تیم برق شیراز برابرسپاهان اصفهان به برتری دست یافت.

تیم فوتبال برق شیراز در این دیدار موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کند تا "زلاتکو ایوانکویچ" همچنان رهبری این تیم را برعهده داشته باشد.

"ایوانکوویچ" درصورت شکست این تیم برابر سپاهان از سمت خود برکنار می شد.

تنها گل این دیدار را "قاسم رزمی" در دقیقه ‪ ۳۲‬به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را یدالله جانبازی با کمک‌های مرتضی کریمی ورامین عرفانیان به عهده داشتند.

در حاشیه
........


* تماشاگران شیرازی در طول بازی زلاتکو ایوانکویچ سرمربی تیم برق و خلیل صالحی مدیر عامل این باشگاه را تشویق کردند.


* تماشاگران پس از پایان بازی در خیابانهای اطراف ورزشگاه با در دست داشتن پرچم تیم برق شیراز به جشن و پایکوبی پرداختند .


* حدود‪ ۱۰۰‬تن از تماشاگران تیم سپاهان اصفهان در ضلع شمالی ورزشگاه حافظیه مستقر بودند و به تشویق تیم شهر خود پرداختند.


* پنج هزار تماشاگر از این دیدار دیدن کردند.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت : در تمرینات هفته جاری بر روی مسایل روحی ، روانی و فنی بازیکنان کار شد و آنها در برابر تیم سپاهان اصفهان تمرکز لازم را داشتند.

وی پس ازپیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبر نگاران افزود: آنچه که در تمرین به بازیکنان گفته بودم در این دیدار در زمین اجرا کردند و مزد تلاش خود را با یک برد شیرین گرفتند.

زلاتکو اضافه کرد: بازیکنان ما برابر راه آهن در هفته گذشته هم بازی خوبی ارایه دادند و امروز نیز برابر سپاهان تکمیل کردند و نشان دادند که می توانند هر تیمی  را شکست دهند.

وی افزود: سپاهان یکی از سه تیم بزرگ فوتبال ایران است به همین علت این برد یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود و در ادامه نیز بازیکنان ما از این بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم برق گفت: من به منافع خودم فکرنمی کنم وآنچه برای ما اهمیت داشت شکست تیم سپاهان بود تا از بحران خارج شویم چون هنوز تا پایان لیگ ‪ ۱۰‬بازی دیگر باقی مانده و هر کدام نیز اهمیت دارند.

زلاتکو افزود: فرصتی که هیات مدیره به من داد بود باعث نشد تا به بازیکنان فشار غیر منطقی وارد کنم و با این تفکر که سالها در تیم برق خواهم ماند، تیم را آماده بازی برابر سپاهان کردم .

"ادسون تاوارس " سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: ما برای رسیدن به صدرجدول بازی کردیم و بازیکنان تیم برق برای سقوط نکردن به میدان آمدند.  

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: از تماشاگران شیرازی متعجب شدم چون ما برای فوتبال بازی کردن آمده بودیم و آنها نمی‌بایست توهین می‌کردند ضمن اینکه در اصفهان اینگونه نیست .

وی گفت: در این بازی تعداد توپها کافی نبود و همان تعداد کم توپ هم غیر استاندارد و برای لیگ برتر مناسب نبود.

تاوارز اضافه کرد: نوع فوتبالی که ما انجام می‌دهیم روی زمین است و در این ورزشگاه نتوانستیم، فوتبال بازی کنیم و تیم برق در نیمه دوم ضد فوتبال بازی کرد و بازیکنان این تیم خود را بی‌جهت روی زمین می‌انداختند و یا اینکه به زیر توپ می‌زدند.

وی گفت: من آمده‌ام تا به بازیکنان شما نحوه درست بازی کردن را یاد بدهم نه اینکه در طول بازی تنها به زیر توپ بزنند که به این نوع بازی کردن فوتبال نمی‌گویند .


 

نظرات 1 + ارسال نظر
گردبادسبز شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://havadarezob.blogfa.com

گردباد سبز همه را می برد[شیطونک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد