فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

پرسپولیس باز هم باخت

تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر جمعه با برتری مقابل پرسپولیس به روند پیروزی‌های خود مقابل این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد.

دراین دیدار که درآغاز هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم فولاد خوزستان در یک بازی جذاب و دیدنی با نتیجه ‪ ۳‬بر ‪ ۲‬از سد تیم پرسپولیس گذشت و به پنجمین پیروزی پیاپی خود مقابل این تیم تهرانی دست یافت.

هم اکنون تیم فولاد خوزستان تنها تیم باشگاهی ایران است که موفق به پنج پیروزی متوالی برابر تیم پرسپولیس تهران شده است.

نتایج پنج دیدار اخیر این دو تیم به شرح زیر است :
.................................................

فولاد یک پرسپولیس صفر (دیدار برگشت لیگ سوم حرفه‌ای)
فولاد ‪ ۳‬پرسپولیس یک (دیدار رفت لیگ چهارم حرفه‌ای)
پرسپولیس صفر فولاد ‪ ۲دیدار برگشت لیگ چهارم حرفه‌ای)
فولاد یک پرسپولیس صفر (دیدار رفت لیگ پنجم حرفه‌ای)
فولاد خوزستان ‪ - ۳‬پرسپولیس تهران ‪ ۲دیدار برگشت لیگ پنجم حرفه‌ای) گلهای تیم پرسپولیس را دراین دیدار "علی انصاریان" در دقیقه ‪ ۳۸‬از روی نقطه پنالتی و " جواد کاظمیان" در دقیقه ‪ ۷۹‬به ثمر رساندند.

"عماد محمدرضا" در دقیقه ‪" ،۴۵‬حجت چهارمحالی" در دقیقه ‪ ۶۵‬و " امید شریفی نسب" در دقیقه ‪ ۸۸‬از روی نقطه پنالتی برای تیم فولاد خوزستان گلزنی کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آن که در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر نشد در حال خروج از ورزشگاه اظهار کرد: نمی‌دانم این چه سری است که همیشه 48 ساعت پیش از دیدارهای حساس یک مربی خارجی را علم می‌کنند.

علی پروین در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پس ازآن که توانستیم در دو بازی پیروز شویم به یک باره و 48 ساعت پیش از دیدار حساس تیممان برابر فولاد آری‌هان را به ایران آورده و سرمربی تیم معرفی کردند .

وی افزود: آقایان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند می‌خواهیم از پروین تجلیل کنیم، اما این حرف آن‌ها به این معنی است که زودتر از باشگاه خداحافظی کن .

وی در مورد بازی امروز در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی خوب نبودیم و دلیل این مساله را نمی‌دانم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که دلیل حضور نیافتنش در تمرینات روز گذشته را جویا شده بود گفت: به بهشت زهرا رفته بودم، پیش از این اصلا قرار نبود سر تمرین بروم، آن طور که به من گفته‌اند زمین خراب بوده و تمرینی انجام نشده است.

پروین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود" آیا قرار بودکه شما بر روی نیمکت در این دیدار حاضر شوید " گفت: دیشب آقای عابدینی پیش من آمده بود و اگر به خاطر او نبود اصلا در این بازی روی نیمکت نمی‌ نشستم. اما به دلیل احترامی‌که برای او قائل هستم پذیرفتم که امروز پرسپولیس را تنها نگذارم.

پروین در پایان درباره ‌ی اظهار نظر آری‌هان که گفته بود، " سمت مدیر فنی را قبول ندارم " گفت: من نمی‌دانم که دیگر ‌آری‌هان کیست !.

 

پس از پیروزی تیم فوتبال خوزستان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سر مربی این تیم این پیروزی را حق مسلم تیمش دانست .

نناد نیکولیچ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نمایش شاگردانم درنیمه نخست رضایت ندارم، آنها تنها در 10 دقیقه نخست گفته‌هایم را انجام دادند اما، در ادامه این تیم پرسپولیس بودکه موقعیت‌های بسیاری را بر روی دروازه ما خلق کرد .

وی افزود: با صحبت‌هایم در نیمه‌ی دوم آنچه را که از بازیکنان انتظار داشتم به خوبی انجام داده و موفق شدند در موقعیت‌های ایجاد شده به دو گل دست یابند. هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

نیکولیچ ادامه داد: همواره در زمین‌های همچون ورزشگاه آزادی با توجه به تکنیک بالای بازیکنان می‌توانیم بازی خوبی از خود ارایه دهیم، بازیکنان ما با تکنیک خود می‌توانند در چنین زمین‌هایی بهترین کیفیت خود را ارایه دهند.

وی درباره‌ی تعداد زیاد پنالتی‌های که فولاد در این فصل به حریفان داده گفت: شیوه‌ی تهاجمی‌ داریم که این شیوه موجب می‌شود که به رغم ایجاد موقعیت‌های فراوان فرصت‌های مناسبی را به تیم حریف بدهیم و این نیز غیر قابل اجتناب است.

نیکولیچ به غیبت بازیکنانی همچون علوی، سلیمانی و میرزاپور اشاره کرد و گفت: به دلیل مصدومیت و محرومیت در هر بازی تعدادی از بازیکنان خود را به همراه نداریم که این می‌تواند برای تیم مشکل ساز باشد .

وی درباره‌ی پرسپولیس نیز گفت: بارها گفته ام که این تیم جزو بزرگترین باشگاه‌های ایران است، آن‌ها تیم باتجربه و با کیفیتی هستند که بی تردید می‌توانند در دیدارهای آینده با جوان گرایی نتیجه‌ی تلاششان را مشاهده کنند.

گفتنی است هیچ یک از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس برای پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی حاضر نشدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد