فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

پرسپولیس بازی هفته بیستم را با موفقیت پشت سر گذاشت

هفته بیستم از مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران عصر روز پنجشنبه با پیروزی تیم پرسپولیس تهران مقابل تیم شهید قندی یزد آغاز شد.

در این دیدار که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، تیم پرسپولیس با نتیجه ‪ ۲‬بر صفر حریف خود را شکست داد و به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

" سهراب انتظاری " در دقیقه ‪ ۴۶‬و " جواد کاظمیان " در دقیقه ‪ ۷۹‬برای تیم پرسپولیس گلزنی کردند.

این دیدار را " خداداد افشاریان " قضاوت کرد.

مربی تیم فوتبال "پرسپولیس" گفت: از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی در مقابل تیم "شهید قندی یزد" راضی هستم.

"ناصر ابراهیمی" پس از این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران گفت در آغاز لیگ برتر دچار مشکلاتی شدیم اما اندک اندک، خود را به صدر جدول نزدیک خواهیم کرد.

وی افزود: چند بازی را در تهران، به‌سادگی از دست دادیم هرچند برای رسیدن به هدف هنوز دیر نشده است.

وی اظهار داشت: علی پروین از وضع این تیم، ناراحت است هر چند تیم ما از نظر روحی در وضع خوبی قرار دارد.

ابراهیمی از تیم فوتبال شهیدقندی به نیکی یادکرد وگفت:این تیم، شایستگی آن را دارد که بهتر از این باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد نیز گفت: نمی‌خواهم در مورد این بازی صحبت کنم و این مسابقه، بیشتر بازی خطاها و پرتاب‌ها بود.

مجید جلالی اظهار داشت: مسوولیت من، حفظ تیم قندی در لیگ برتر است و به مردم این شهر هم قول آن را داده‌ام و باید به آن عمل کنم.

وی‌افزود: در بخش دفاعی، بهتر شده‌ایم ولی کار حمله، خوب انجام نشد و همه موجودی ما همین است ولی مطمئن هستم بهتر از این می‌شویم.


 

برنامه ادامه دیدارهای این هفته به شرح زیر است :
جمعه
۸۴/۱۱/۰۷‬

پاس تهران - شموشک نوشهر

صباباطری - راه آهن درخشان 

ذوب آهن - فجر شهید سپاسی

 
برق شیراز - فولاد مبارکه


 فولاد خوزستان - سایپا تهران

 
ملوان انزلی - ابومسلم


استقلال تهران - استقلال اهواز 

نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ب.ظ http://http:sportboy.blogsky.com

سلام! ای ووووول خسته نباشی

*********ممنون********

سلام . خواهش می کنم . ممنون که به من سر زدی .

اسی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://sms59.blogsky.com

سلام سعید گلم
خوبی خوشی سلامتی
یه سوال؟
قرمزی یا ابی؟

سلام اسی جون .
مرسی من خوبم . امیدوارم تو هم خوب باشی .
خودت چی حدس می زنی ؟ قرمز باید باشم یا آبی ؟
حدس بزن باشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد