فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

ناصر ابراهیمی استعفا داد

از سمت مربیگری پرسپولیس

ناصر ابراهیمی استعفا کرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان با خداحافظی از بازیکنان، به طور ضمنی از کار خود در این تیم تهرانی استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر 2 از فولاد خوزستان شکست خورد تا فشارها بر کادر فنی این تیم افزایش یابد.
بنا بر گفته بازیکنان پرسپولیس، ابراهیمی در رختکن این تیم خبر از استعفا داد و عنوان کرد که دیگر در پرسپولیس حضور نخواهد یافت.
وی از پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران طفره رفت و ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.alborz100.blogfa.com

آفرین وب خیالی خوبی داری . یه سر به وبلاگ من هم بزن و نظرهم بده برایم مهم است

مرسی . چشم حتما بهت سر میزنم

اسی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ق.ظ http://sms59.blogsky.com

سلام
خوبی
سلامتی؟
برادر چرا کم کاری
چرا اپ نمی کنی؟
مگه ما دل نداریم
داش سعیدمونو این قدر دیر به دیر ببینیم
منتظر اپ هات هستم
شاد باشی

سلام اسی جون .
خیلی گرفتار بودم این چند روزه .
رفته بودم مسافرت .
انگار فقط برای تو مهم بودم بقیه که عین خیالشون هم نبوده .
انشاالله از امروز ( امشب ) شروع می کنم .
موفق باشی . بهت سر می زنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد