فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

اولادی برای سه ماه راهی امارات شد

مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس عصرامروز باعقدقراردادی سه ماه به تیم فوتبال الشباب امارات پیوست.

به گزارش خبرنگار" مهر" مراسم عقد قرارداد رسمی مهرداد اولادی با باشگاه الشباب امارات عصر امروز با حضور محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سعیدالغفار حسین مدیرباشگاه الشباب در محل باشگاه پرسپولیس و در حضور نمایندگان رسانه های گروهی به امضاء رسید. براساس این قرارداد مهرداداولادی به مدت سه ماه و به طور قرضی به تیم الشباب امارات خواهد رفت.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دراین مورد گفت : براساس توافقاتی که با باشگاه الشباب داشته ایم قرار است دو تیم پرسپولیس و الشباب و پرسپولیس طی دو دیدار دوستانه رفت و برگشت به مصاف هم بروند و یا برگزار کننده تورنمنت چهارجانبه باشند. ضمن اینکه کمپ باشگاه الشباب برای برپایی اردوهای تمرینی پرسپولیس کاملا هماهنگ شده است.

انصاریفرد مبلغ انتقال مهرداداولادی به باشگاه الشباب را 500 هزار دلار عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : بخش عمده ای از این مبلغ نصیب باشگاه پرسپولیس می شود که با توجه به مشکلات مالی که باشگاه دارد در این برهه می تواند بخشی از مشکلات ما را حل کند.

مدیر باشگاه الشباب امارات نیز با ابراز خوشحالی از به خدمت گرفتن مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت : خوشحالیم که مهاجم بهترین تیم ایران یعنی پرسپولیس را به خدمت می گیریم. ما قبل از اولادی بازیکنان دیگری از ایران داشتیم که علی دایی و مهرداد میناوند دو بازیکن شناخته شده فوتبال ایران از جمله آنها هستند. ضمن اینکه از ابتدای فصل جاری نیز ایمان مبعلی را به خدمت گرفته ایم که از عملکرد او بسیار راضی هستیم.

در پایان این مراسم مهرداد اولادی با پیراهن شماره 33 تیم الشباب به همراه مدیران عامل دو باشگاه عکس یادگاری گرفتند. اولادی روز شنبه هفته آینده برای حضور در تمرینات الشباب راهی امارات خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد