فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

پاس بر ابومسلم غلبه کرد

تیم فوتبال پاس عصر جمعه با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم فوتبال ابومسلم ایران خودرو به پیروزی دست یافت.

در این دیدار که از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد، تیم پاس تهران با تنها گل دقیقه ‪" ۳۹‬آرش برهانی" از سد میزبان خود گذشت.

کارتهای زرد این بازی را "رضا ناصحی" در دقیقه ‪ ۲۰‬از تیم ابومسلم ایران خودرو و "پژمان جمشیدی" در دقیقه ‪ ۴۶‬از تیم پیکان دریافت کردند.

"رحیم رحیمی مقدم" به همراه "علیرضا کهوری" و "رامین عرفانیان" قضاوت این دیدار را به عهده داشتند.

 

** تماشاگران در انتهای نیمه دوم مسابقه می‌گفتند: هر گاه بین دو تیم ابومسلم و پاس مسابقه‌ای صورت می‌گیرد، ملاحی از بازیکنان می‌خواهد در مقابل تیم پاس ضعیف تر ظاهر شوند.


** تیمسار کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه ابومسلم از انجام مصاحبه امتناع کرد.


** این در حالی است که رمضان شکری یکی از مربیان تیم ابومسلم ایران خودرو، به خبرنگاران گفت: آقای مصطفی دنیزلی سر مربی تیم پاس، آزادانه وارد زمین می‌شد و داور نیز هیچگاه به او تذکر نمی‌داد.

وی افزود: نمی‌دانم چرا باایشان برخورد نمی‌شد، شاید بدان خاطر بود که وی مربی خارجی است و شاید هم به این علت است که او مربی تیم پاس است، زیرا به هر حال کلمه پاس (با تاکید) خودش معانی زیادی دارد.


** بعد از پایان بازی نیز، علیرضا پورمند قصد داشت خودش را به داور رسانده و در خصوص نحوه قضاوتش باوی صحبت کند، اما ماموران انتظامی مستقر در زمین مانع نزدیک شدن وی به داور شدند.


** در حوالی ورزشگاه تختی، باشگاه ابومسلم با برپا کردن یک چادر برای هواداران تیم ابومسلم کارت شناسایی رایگان صادر می‌کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد