فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

برانکو : حضور آری هان در فوتبال ایران به نفع تیم ملی می باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که حضور "آری هان " مربی هلندی در ایران و بدست گرفتن هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت به سود تیم ملی خواهد بود.

" برانکو ایوانکوویچ " روز سه‌شنبه در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال درباره حضور "آری هان" در ایران اظهار داشت: با وجود مربیانی مثل هان، فوتبال ایران وارد راه درخشانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: هان زمانی هم که بازی می‌کرد بازیکن بزرگی شمرده می‌شد و شخصیت بسیار قابل احترامی بود و امروز هم در دنیای مربیان نام بزرگی است و نتایج بسیار درخشانی نیز در کارنامه وی دیده می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: یقینا فوتبال ایران می‌تواند استفاده‌های زیادی از تجارب این مربی هلندی ببرد. من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از این بابت خیلی خوشحالم. چرا که بازیکنان پرسپولیس با وجود هان، انگیزه‌های بیشتری پیدا خواهند کرد و ملی‌پوشان این تیم در کنار وی رشد بیشتری خواهند داشت و این به در نهایت به سود تیم ملی است.

ایوانکوویچ با تاکید بر اینکه موفقیت تیم‌های فوتبال تنها با وجود مربیان خوب و با دانش میسر است و موارد دیگر چندان به اندازه سرمربی اهمیت ندارد، گفت:مربی مهم‌ترین عامل موفقیت یک باشگاه فوتبال است. بدون یک رییس و هیات مدیره توانمند، یک سرمربی خوب هم سر کار نمی‌آید و وقتی هم که سرمربی خوبی در کار نباشد، نمی‌توان نتایج مطلوبی به دست آورد.

ایوانکوویچ در ادامه‌به جلسه خود و مدرسین رسمی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و با مفید خواندن این جلسه اظهار داشت: از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و با هماهنگی‌های آقایان معینی و محصص، یک جلسه توجیهی با مدرسین ایرانی بر پا کردیم و در مورد گرایش فعلی و آتی فوتبال جهان و نقش ایران در این میان صحبت کردیم. جلسه نزدیک به یک ساعت و ‪ ۴۵‬دقیقه با تبادل افکار میان ما و مدرسین به خوبی برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد