فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

استقلال تهران به سختی از سد همنام اهوازی خود گذشت

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد با تک گل عنایتی، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور را با پیروزی پشت سر بگذارد. 
در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور دیدار تیمهای استقلال تهران و استقلال اهواز در ورزشگاه آزادی با برتری یک بر صفر استقلال تهران به پایان رسید تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی با تیمهای پاس و سایپا باقی بماند.
گل استقلال تهران را رضا عنایتی در دقیقه 34 وارد دروازه حریف کرد تا استقلال تهران 36 امتیازی شود.

استقلال انگیزه بسیاری داشت و هر تیمی هم به جای استقلال اهواز بود مقابل این تیم قربانی می شد.
"محمود یاوری"، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز، در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما روی اصول کار کرد، اما تمام بازیکنان استقلال حرص بردن داشتند و اگر هر تیمی هم به غیر از استقلال اهواز بود مقابل این تیم جز شکست چیزی به دست نمی آورد.
وی افزود: بازیکنان ما در نیمه دوم خوب کردند و حتی موقعیت هایی نیز برای گلزنی به دست آوردند که از آنها خوب استفاده نکردند ما اگر در نیمه اول هم مثل نیمه دوم کار می کردیم شاید نتیجه ای بهتر از این کسب می کردیم.
یاوری خاطرنشان کرد: استقلال روی نیمکت هم مهره های زیادی دارد که در حد تیم ملی هستند و درست نیست بگویم که آنها مقابل استقلال اهواز تعدادی از مهره های خود را در اختیار نداشتند با این وجود بازیکنان ما در طول بازی بارها از خط دفاعی این تیم گذشتند اما به گل نرسیدند.
سرمربی تیم استقلال اهواز در خصوص داوری این دیدار اظهار داشت: از قضاوت رحیمی مقدم راضی هستم زیرا قضاوت او در نتیجه بازی تاثیری نداشت اما در خصوص کمک داور اول (رفعتی) باید بگویم که من او را دوست دارم اما اگر گل استقلال آفساید بوده باشد او باید قضاوت را کنار بگذارد زیرا به نظر می رسید در آن صحنه مهاجم استقلال در حدود 6 متر در آفساید بود.
یاوری در پایان و در خصوص فحاشی برخی از تماشاگران استقلال اظهار داشت: متاسفانه اینگونه برخوردها در تهران و مشهد وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:از بازیکنانم گلایه دارم که چرا با از دست دادن فرصتهای زیاد، با اعصاب و روان تماشاگران و اعضای تیم بازی کردند.
"امیر قلعه نوعی"، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در پایان دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز با بیان این مطلب اظهار داشت: من از بازی بازیکنانم راضی هستم اما اگر آنها در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند ما با تعداد گلهای بیشتری استقلال اهواز را شکست می دادیم.
وی افزود: خدا را شکر می کنم لطف او شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت موفق شدیم استقلال اهواز را شکست دهیم و به سه امتیاز بازی برسیم.
قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما موقعیت های گل بسیاری به دست آوردیم و در نیمه دوم سه موقعیت تک به تک نصیب بازیکنان ما شد که از آنها استفاده نکردیم با این وجود خوشحال هستم که امتیاز بازی را به دست آوردیم زیرا ما از ابتدای نیم فصل دوم هیچ بردی به دست نیاورده بودیم.
سرمربی تیم استقلال ادامه داد: همه بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و نفرات جایگزین فکری, صادقی و مجیدی در این دیدار عالی کار کردند و به خوبی جای آنها را پر کردند.
قلعه نویی در خصوص تعویض نیکبخت اظهار داشت: بیرون آمدن او دلیل خاصی نداشت و تنها برای تغییر تاکتیک بازی چنین تعویضی را انجام دادیم تا میانه میدان را از آن خود کنیم.
وی در پایان با اشاره به دیدار استقلال مقابل ملوان تصریح کرد: ملوان تیم جوان و دونده ایست و من مطمئن هستم مثل بازی مقابل استقلال اهواز دیدار سختی را پیش روی خواهیم داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد