فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

استقلال در دقیقه ۹۳ از پیروزی محروم شد

دیدار عقب افتاده تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به تساوی رسید.

در این دیدار که عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم در پایان ‪ ۹۰‬دقیقه تلاش به تساوی ‪ ۳‬بر ‪ ۳‬دست یافتند.

" رضا عنایتی " در دقایق ‪ ۷ ، ۲‬و ‪ ۴۳‬سه بار دروازه تیم ملوان را باز کرد و " محمد غلامین در دقیقه ‪ ۱۷‬از روی نقطه پنالتی و " محمد غلامی " در دقایق ‪ ۴۰‬و ‪ ۹۰+۳‬گل‌های تیم ملوان را به ثمر رساندند.

این دیدار در حضور بیش از ‪ ۱۵‬هزار تماشاگر در هوایی سرد در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تیم استقلال با این تساوی و کسب ‪ ۳۷‬امتیاز همچنان در رده دوم جدول جای گرفت و تیم ملوان با ‪ ۲۴‬امتیاز در مکان یازدهم ایستاد.

 توقف تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی مقابل لوان بندرانزلی حاشیه هایی را برای این تیم به دنبال داشت.
به گزارش خبرنگاران علاوه بر پیروز قربانی که پیش از اغاز دیدار به دلیل قرار نگرفتن در بین 18 بازیکن لیست قلعه نویی به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کرد، علیرضا اکبرپور نیز پس از پایان این دیدار نسبت به قلعه نویی اعتراض کرد. 


درگیری لفظی اکبر پور با قلعه نویی, پرتاب بطری آب توسط منصوریان به نشانه اعتراض به سرمربی استقلال, قهر کردن پیروز قربانی قبل از شروع بازی, درگیری قلعه نویی و همراهان وی با یکی د ونفر از تماشاگران استقلال از جمله موارد دیگر از حاشیه های این تساوی خانگی بود.
این درحالی است که تمرینات تیم استقلال قرار است از فردا پیگری شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی به شدت از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگاران" امیر قلعه نویی" پس از توقف استقلال مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی، در خصوص این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود چرا که تماشاگران شاهد شش گل بودند ما در همان دقایق اولیه گلهای خوبی را به ثمر رساندیم اما در ادامه با اشتباهات فردی به راحتی نتیجه پیروزی را با مساوی عوض کردیم.
قلعه نویی تصریح کرد: در واقع بازیکنان استقلال پس از به ثمر رساندن گلها بسیار ضعیف کار کردند و به هیچ عنوان در حد نام استقلال ظاهر نشدند و من از آنها اصلا راضی نیستم.
سرمربی تیم استقلال ادامه داد: وقتی کل یک تیم اینقدر ضعیف بازی می کند مطمئنا ایراد به کادر فنی بر می گردد.
وی در خصوص گلزنی رضا عنایتی در این دیدار گفت: متاسفانه در روزی که خط حمله ما بسیار خوب کار می کند خط دفاعی آن قدر ضعیف کار می کند که همه رشته ها را پنبه می کند.

 نصرت ایراندوست پس از بازی مقابل استقلال تهران با تشکر از رئیس جمهوری و نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی که با کمک های مالی موجبات پیشرفت هر چه بیشتر این تیم را فراهم کرده اند، عنوان کرد: بازیکنان ملوان تا دقیقه نود برای رسیدن به نتیجه دلخواه تلاش کردند. این برای نخستین بار نبود که در دقایق پایانی به حریف گل می زدیم. در حقیقت آنها مزد ایمان و اعتقاد خود را گرفتند.
وی درباره محرومیت حسنی نسب، دروازه‌بان تیم ملوان اظهار داشت: این ضعف ناظر و داور آن بازی بود که حکم به اخراج بازیکن ما دادند. در غیر این صورت هیچ مشکلی در این بین وجود نداشت. آنها با این کار خود حق تیم ما را ضایع کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد