فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

جلالی سرمربی شهید قندی شد

مجید جلالی با ابراز رضایت از پذیرش مسئولیت در تیم قندی، افزود: «با شرایطی که این تیم دارد اگر آن را در لیگ حفظ کنیم، کار بزرگی کرده‌ایم. بااین حال، تصور می‌کنم توانایی‌های بازیکنان قندی، بیشتر از این حرف‌هاست و می‌توان با ایجاد تغییراتی در نحوه تمرینات، انگیزه آنها را افزایش داد.»
وی انگیزه معنوی و شوق به پیشرفت در بازیکنان این تیم را هدف دیگر خود اعلام کرد و گفت: «اگر تیمی در پایین جدول باشد هیچ کس، حتی تماشاگران نیز آن را متعلق به خود نمی‌دانند، البته انگیزش‌های مادی نیز مطرح است که حل آن بر عهده باشگاه است.»
وی پذیرش مسئولیت مربیگری تیم شهید قندی را "خطرپذیری" توصیف کرد و گفت: «از 6 تیم، پیشنهاد داشتم که آنها را بررسی کردم، اماپذیرش پیشنهاد قندی، پرخطرترین پیشنهاد بود. یک مربی در مسیر تکامل خود باید شرایط مختلف را تجربه کند تا بتواند با آن توانایی‌های خود را محک بزند. طی چند سال گذشته با تیم‌هایی کار کرده بودم که توانمندی قهرمانی داشتند و قهرمان هم شدند، ولی شکل کار با تیمی مثل قندی که هدفش ماندن در لیگ برتر است، فرق می‌کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیانت سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

سلام دوست عزیز . ممنون از شما . ولی من از ADSL استفاده می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد