فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

دعوت از چهار تیم اروپایی برای بازی با تیم ایران

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت : از چهار کشور برای انجام دیداری تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران دعوت به‌عمل آمده است.


" محمد دادکان " روز دوشنبه پس از دیدارش با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی اظهار داشت : از تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا، ترکیه ، بلاروس و اوکراین برای انجام دیداری دوستانه در روز دهم اسفندماه امسال دعوت به عمل آورده‌ایم .

دادکان افزود: هریک از این تیم‌ها شرایط لازم را داشته باشند ، با تیم ملی فوتبال ایران دیداری دوستانه برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایران در اروپا اظهار داشت: این اردو پس از دهم اسفند در یکی از کشورهای اروپایی دایر خواهد شد که شاید اتریش محل تشکیل آن باشد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: مرحله دوم اردوی خارجی تیم ملی فوتبال ایران ، پیش از اعزام این تیم به مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان دایر خواهد شد.

وی متذکر شد: تیم ملی فوتبال ایران تا زمان باقی‌مانده تا آغاز مرحله نهایی جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان ، به جز زمان‌های تعیین شده برای برگزاری دیدارهای دوستانه توسط فدراسیون بین‌المللی فوتبال ، دیدارهای تدارکاتی دیگری را نیز برگزار خواهد کرد.

دادکان همچنین درباره دیدارش با مهندس " محمد علی‌آبادی " معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: در این دیدار درباره مسایل فنی و فرهنگی بحث و تبادل نظر به عمل آمد و قرار شد این جلسات تداوم خواهد داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اطلاعیه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تلاش داریم از دیدگاه‌های نمایندگان مجلس در پیشبرد حضور قدرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بهره گیریم.

وی افزود: در این اطلاعیه عنوان شده است که در صورت نیاز، از مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران استفاده شود که ما خود پیش از این به آن اشاره کرده بودیم .

دادکان تصریح کرد: هم‌اکنون دو تن از مربیان سرشناس فوتبال ایران در کنار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارند که در صورت نیاز، این تعداد را افزایش خواهیم داد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره چگونگی تامین بودجه این فدراسیون گفت: از زمانی که من ریاست فدراسیون را برعهده گرفته‌ام، نه از سازمان تربیت بدنی و نه از کمیته ملی المپیک بودجه‌ای دریافت نکرده‌ام بلکه با تدابیر اندیشیده شده ، خود به تامین مخارجمان پرداخته‌ایم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد