فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

میزبانی چهار کشور آسیایی اشتباه بزرگی بود

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال ‪ ۲۰۰۷‬به میزبانی مشترک چهار کشور اشتباه بزرگی است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور،"محمد بن همام"با اشاره به‌اینکه خود چنین پیشنهادی را به کمیته اجرایی کنفدراسیون ارایه کرده است و در صورت امکان این تصمیم را تغییر خواهدداد، گفت: قطعا چنین تصمیمی را دیگر نخواهد گرفت.

رقابت‌های فوتبال جام ملتهای آسیا در سال ‪ ۲۰۰۷‬به‌میزبانی مشترک اندونزی، تایلند، مالزی و ویتنام برگزار خواهد شد.

با وجود این بن‌همام اظهار داشت: برگزاری مسابقات به میزبانی چهار کشور پر هزینه و از نظر سازماندهی بسیار دشوار است. باید چهار کمیته برگزاری، چهار مرکز رسانه‌ای داشته باشیم. همچنین بررسی‌های مالی نیز وجود دارد.

رییس /ای.اف.سی/ افزود: این اشتباه من بود. پیشنهاد چنین کاری را به کمیته اجرایی دادم و مسوول آن هستم اما بعد از آن متوجه شدیم که کار بسیار دشواری است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ‪ ۲۰۰۳‬و پس تصویب سیاست چرخشی میزبانی این مسابقات همانند سیاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که رقابتهای ‪ ۲۰۰۷‬در اتحادیه کشورهای آسیای جنوب شرقی (آسه‌آن)برگزار می‌شود.

این برای اولین بار از سال ‪ ۱۹۸۴‬و پس از میزبانی سنگاپور است که آسه‌آن میزبانی جام ملتهای آسیا را بر عهده خواهد داشت.

بخشی از مشکلات این امر شامل میزبانی ویتنام می‌شود که در حال حاضر درگیر فساد گسترده در فوتبال است.

بن همام ادامه داد: به مسوولان ویتنام گفته‌ام تا زمان حل مشکلات کنونی هیچ مسوولیتی به مقامات این کشور در مسابقات سال ‪ ۲۰۰۷‬داده نمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد