فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

نخستین دیدار ایران با چین تایپه است

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه ‪ ۲‬پیکارهای مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا قرار گرفته است، در نخستین دیدار به مصاف چین تایپه می‌رود.

تیم ایران که یکی از ‪ ۶‬سرگروه است در قرعه کشی روز چهارشنبه در خانه کنفدراسیون فوتبال آسیا با تیمهای چین تایپه، کره جنوبی و سوریه همگروه شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در روز چهارشنبه سوم اسفند (‪ ۲۲‬فوریه) با چین تایپه مسابقه خواهد داد و در ‪ ۱۰‬اسفندماه ‪ ۸۴‬یا ‪ ۹‬شهریور ‪ ۸۵(‬اول سپتامبر ‪ (۲۰۰۶‬به مصاف کره جنوبی در خاک این کشور خواهد رفت.

اول سپتامبر مطابق با روز فیفا است و در صورت توافق دو فدراسیون فوتبال ایران و کره جنوبی، بازی بین این دوتیم در این تاریخ برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در در ‪ ۲۵‬مرداد ‪ ۸۵‬با سوریه دیدار خواهد داشت و در ‪ ۱۵‬شهریور بازی برگشت را با سوریه برگزار خواهد کرد.

تیم ایران همچنین در ‪ ۱۹‬مهر ‪ ۸۵‬بازی برگشت را با چین تایپه برگزار خواهد کرد و در ‪ ۲۴‬آبان ‪ ۸۵‬بار دیگر با کره جنوبی در تهران پیکار خواهد داشت.

این بازیها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی، ‪ ۱۲‬تیم به همراه تیمهای میزبان از کشورهای مالزی ، اندونزی ، ویتنام و تایلند به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد