فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

جام اتحادیه انگلیس

تیم‌های منچستریونایتد و ویگان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، تیم منچستریونایتد سه‌شنبه‌شب در زمین تیم بیرمنگام با نتیجه ‪ ۳‬بر یک به برتری دست یافت و ویگان، بولتون را ‪ ۲‬بر صفر برد.

در ادامه دیدارهای این مرحله امشب / چهارشنبه‌شب / تیم آرسنال در زمین تیم دونکاستر روورز به میدان می‌رود و میدلزبورو میزبان بلکبرن است.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ب.ظ http://free-mobile-center.mihanblog.com

سلام از وبلاگ واقعا مفید شما ممنونم
مایل به تبادل لینک هستید ؟
منتظر هستم ...

سلام . ممنون از لطف شما . لینک شما را در وبلاگ خودم قرار دادم . اگر شما نیز این لطف را در حق من انجام بدهید ممنون می شوم .
به وبلاگ شما نیز سر زدم . فکر می کنم مطالب بسیار جالبی برای من داشته باشد.
موفق باشید.

تنها چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام همیشه گفتم آدم باید جایی بره که بهش خوش بگذره و یه چیزی یاد بگیره مثل همین جا

سلام. ممنون از محبت شما . این لطف شماست که به اینجا سر می زنید .
در ضمن شما هم وبلاگ بسیار جذاب و با محتوایی دارید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد