فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

رونالدو جدایی از رئال را تکذیب کرد

"رونالدو" مهاجم برزیلی باشگاه رئال مادرید اسپانیا شایعه جداشدن از این تیم و بازگشت به باشگاه اینترمیلان را تکذیب کرد و افزود:فقط درصورتی می‌رود که مسئولان باشگاه رئال بخواهند از شر او خلاص شوند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، رونالدو به روزنامه آس اسپانیا چاپ روز جمعه گفت: من قصد ندارم رئال را ترک کنم، چند بار باید این جلمه را تکرار کنم؟ من می‌خواهم تا هر وقت که ممکن باشد در این باشگاه بمانم و قهرمانی‌های متعددی بدست آورم.

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت گزارش داده بود باشگاه اینترمیلان و رئال قصد دارند قرارداد معاوضه رونالدو با آدریانو را امضا کنند.

رونالدو اظهارداشت: من فقط در صورتی رئال را ترک می‌کنم که آنها تصمیم بگیرند از شر من راحت شوند و امیدوارم هیچوقت این اتفاق نیفتد.

رونالدو شروع نامناسبی در رقابت‌های فصل جاری داشت و تمام شش دیدار تیم رئال در مرحله گروه رقابت‌های جام قهرمانان باشگاههای اروپا را به دلیل محرومیت، مصدومیت و ضعف آمادگی از دست داد.

مهاجم ‪ ۲۹‬ساله رئال که هشت گل در ‪ ۱۰‬مسابقه به ثمررسانده تصریح کرد انتظار دارد بعد از تعطیلات زمستانی به اوج آمادگی برگردد و امیدوار است فصل موفقی را سپری کند.

وی گفت: اکنون کاملا بهبود یافته‌ام و می‌دانم که تا ژانویه ‪ ۱۰۰‬درصد آماده خواهم بود. به خاطر رقابت‌های جام جهانی سال آینده انگیزه بسیاری دارم و مصمم هستم بعد از کسب قهرمانی همراه با تیم رئال، در تیم برزیل هم کاملا آماده باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد