فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

کریمی: من‌ بدشانس‌ بودم، مهمت‌ شول‌ خوش‌شانس‌

در دیدار دو تیم‌ بایرن‌مونیخ‌ و آرمینیا بیله‌فلد نام‌ على‌ کریمى‌ به‌ دلیل‌ بدشانسى‌ از لیست‌ ابتدایى‌ مسابقه‌ خارج‌ شد. کریمى‌ واقعه‌ را اینگونه‌ شرح‌ مى‌دهد: «چند دقیقه‌ قبل‌ از بازى‌ و در هنگام‌ ورود به‌ زمین‌ با اسپاسم‌ عضلانى‌ مواجه‌ شدم. وقتى‌ این‌ مسأله‌ شدت‌ بیشترى‌ پیدا کرد موضوع‌ را به‌ پزشک‌ و سرمربى‌ تیم‌ اعلام‌ کردم‌ و ماگات‌ برخلاف‌ میل‌ باطنى‌ نام‌ مرا از لیست‌ خط‌ زد.»
کریمى‌ در ادامه‌ افزود: «ماگات‌ در این‌ بازى‌ قصد استفاده‌ از من‌ و سپردن‌ موارد خاص‌ تاکتیکى‌ را داشت. قرار بود در نبود بالاک‌ وظیفه‌ سختى‌ را برعهده‌ بگیرم‌ اما با بدشانسى‌ محض‌ این‌ فرصت‌ خوب‌ را از دست‌ دادم‌ و مهمت‌ شول‌ از این‌ فرصت‌ استفاده‌ کرد.»
لازم‌ به‌ ذکر است؛ على‌ کریمى‌ در هنگام‌ حضور در تیم‌ملى‌ از ناحیه‌ زانو با مشکل‌ روبرو شد اما با تمهیدات‌ ویژه‌ براى‌ بازى‌ با آرمینیا بیله‌فلد آماده‌ شده‌ بود که‌ متأسفانه‌ این‌ مشکل‌ پیش‌ آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد