فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

حرفهای مسئولان دو تیم ابومسلم و پرسپولیس بعد از بازی

واکنشهای اولیه مسئولان پرسپولیس‌ و ابومسلم‌ پس از تساوی امروز در مشهد

خبرگزاری فارس: عدم حصول نتیجه مطلوب هواداران ابومسلم ایران خودرو و پرسپولیس تهران در بازی عصر یکشنبه که به تساوی منجر شد واکنشهای ویژه‌ای را از سوی مربیان و عوامل فنی دو تیم به وجود آورد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بلافاصله پس از دیدار با ابومسلم در ورزشگاه ثامن مشهد به خبرنگار فارس گفت: نمی‌دانم چرا اصلاً به ممبینی اجازه داوری می دهند؟
محمد خوردبین خطاب به غیاثی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: خود آقای غیاثی بیایند قضاوت کنند این چطور داوری است، فقط بازی را ببیند و وجدان خودشان را قاضی کنند.
وی ادامه داد: پس از خوردن ضربه به کمک داور، وی به نفع ابومسلم قضاوت کرد.
همچنین حمید استیلی، یکی از مربیان پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: بعد از اصابت شئ به سر کمک‌داور، او تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و پرچمهایی زد که عمدتاً به نفع ابومسلم بود.
وی افزود: پرسپولیس اگر همین شرایط را ادامه دهد به آن پرسپولیس آرمانی تبدیل می شود و نتیجه‌های رقابتهای تیم، دلخواه هواداران خواهد شد.
علی‌ پروین مدیر فنی و سرمربی پرسپولیس نیز که بعد از حدود 20 دقیقه پس از پایان مسابقه به نزد خبرنگاران آمد، اظهار داشت: داوری بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و اگر همین جور بخواهد ادامه داشته باشد بازی در مشهد خیلی سخت می شود.
وی افزود: بازیکنان ما خیلی دویدند و خوب بازی کردند و اگر همین روند ادامه داشته باشد هواداران هم از تیم راضی می‌شوند.
اما، از طرف دیگر، اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال ابومسلم ایران خودرو به خبرنگار فارس در مشهد گفت: ما بدشانس بودیم و هرچند نیمه دوم بازی دست ما بود اما نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.
وی ادامه داد: اگر ابومسلم همین روند را ادامه دهد مطمئن باشید تا پایان لیگ جزو شش تیم اول هستیم.
میثاقیان ضمن ابراز رضایت از بازیکنانش،‌ عبدالله شاه‌حسینی را عالی و بهترین بازیکن ابومسلم دانست و گفت: من در این بازی سازش کردم و مهره‌هایی را که تماشاچیان می‌خواستند آوردم.
وی در خصوص ادعاهای عوامل تیم پرسپولیس در خصوص داوری دیدار گرفت: تیمهای تهرانی مثل استقلال و پرسپولیس وقتی نتیجه دلخواه را به دست نمی‌آورند به نحوه داوری بازی یا نحوه میزبانی و یا زمین بازی انتقاد می‌کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ب. دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام خسته نباشی.سعی کن نتایج بیشتری از بازیها رو بزنی.
ای ول.

سلام .
ممنون.
سعی و تلاش خودم را می کنم که پوشش خوبی داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد