فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

فوتبال

همه چیز در مورد فوتبال

دعوا سازمان تربیت بدنی با فدراسیون فوتبال برای برگزاری جام ال جی

به گزارش ایرنا :

رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی گفت : سازمان تربیت بدنی تصمیم گرفته است که مسابقات فوتبال چهار جانبه ال‌جی با حمایت مالی یک شرکت غیر کره‌ای برگزار شود.


"مهدی قدمی" روز دوشنبه افزود : این مسابقه‌ها قطعا و تحت هر شرایطی با حمایت ‌کننده مالی دیگر برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: این مطلب را به اطلاع مسوولان فدراسیون فوتبال رسانده‌ایم و به آنان گفته‌ایم که می توانند برای برگزاری این رقابت‌ها اسپانسر داخلی و یا خارجی دیگری انتخاب کنند. اما اگر طی مدت باقی مانده نتوانند این کار را انجام دهند، مسوولان فدراسیون می‌توانند از محل اعتبارات خود به برگزاری مسابقات چهارجانبه فوق اقدام کنند.

این مسوول سازمان تربیت بدنی تاکید کرد که از این پس در ایران هیچگونه رقابتی با حمایت شرکت‌های کره‌ای برگزار نخواهد شد و هیچ فدراسیونی نمی‌تواند مسابقات خود را تحت حمایت این شرکت‌ها برگزار کند.

مسابقات بین‌المللی فوتبال جام ال‌جی قرار بود در روزهای بیستم و بیست و یکم آبان ماه با شرکت تیم‌های ایران ، پاراگوئه ، مقدونیه و توگو در تهران برگزار شود.

گزارش دیگری حاکیست که دبیر فدراسیون فوتبال ایران گفت: مسوولان این فدراسیون با مقامات شرکت 'ال. جی' کره جنوبی مذاکره می کنند تا مسابقات فوتبال چهارجانبه تهران، با شرایط و نام حمایت کننده مالی دیگری برگزار شود.

" محمدرضا پهلوان " دوشنبه‌شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: فدراسیون فوتبال برای برگزاری این مسابقات با طرف کره‌ای خود، قرارداد منعقد کرده ‌است و متعهد به اجرای آن شده است.

وی افزود: با این وجود و با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال در جهت سیاستهای سازمان تربیت بدنی گام بر می‌دارد، مسوولان این فدراسیون درباره برگزاری این مسابقات با نام و شرایط دیگری، قصد دارند با مسوولان شرکت ال جی مذاکره کنند .

پهلوان، امکان لغو این مسابقات را رد نکرد و اظهارداشت که در صورت نتیجه بخش نبودن مذکرات ،این امکان نیز وجود دارد که مسابقات فوق در زمان اعلام شده برگزار نشود.

دبیر فدراسیون فوتبال در ادامه اظهارداشت: ما در پی گرفتن حمایت‌کننده جدید مالی برای برگزاری این مسابقات نیستیم، چرا که با شرکت کره‌ای قرارداد منعقد کرده‌ایم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد